Podľa už dobre známeho televízneho spotu došlo pri výrobe tyčiniek Twix k znepriateleniu dvoch hlavných vynálezcov a následnému rozdeleniu výroby do dvoch tovární. Príbeh teraz pokračuje nehodou v továrni. Tú spôsobil IT špecialista, fanúšik iba ľavých tyčiniek. V dôsledku jeho zásahu do
programu výroby sa vyrobilo niekoľko balení, ktoré obsahujú len ľavé alebo len pravé tyčinky.
Obaja továrnici sa teraz obracajú na fanúšikov značky Twix s prosbou o pomoc pri pátraní po pomiešaných tyčinkách, pretože len ľavá s pravou sú tou správnou kombináciou. Ako pomôcku pre pátranie majú spotrebitelia k dispozícii webové stránky www.twixray.com, kde ľahko zistia, či zakúpené balenie je to správne alebo nie. Nálezca pomiešaného balenie bude odmenený sumou 5 000 €.
"Lov na "pomiešané" tyčinky Twix je pokračovaním kampane ľavý a pravý Twix. Táto kampaň s humorom zvýrazňuje jedinečnosť tejto tyčinky a to, že sú v každom balení dve. Po úspešnom odštartovaní kampane v roku 2013 prinášame jej veľmi podarené pokračovanie, ktoré určite našich spotrebiteľov pobaví a zaujme," uviedol Radovan Veselý, brand manažér značky Twix.