V duchu emócií, tradície a známej melódie sa nesie nová produktová kampaň Becherovky Original, ktorá do éteru slovenských televíznych staníc vyšla tento týždeň. Vizuálne výrazný spot je podčiarknutý majstrovským textom z pera Kamila Peteraja, ktorým sa milovníkom Becherovky v emotívnom voice-overi prihovára herečka Kamila Magálová.
„Cieľom kampane, ktorá pobeží do 31. decembra 2013, je najmä zdôrazniť produktové benefity značky, pripomenúť jej emocionálne dedičstvo a budovať call to action,“ hovorí Veronika Wimmerová, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko.
Zaujímavá je aj voľba hudobného podkladu, ktorým sa stala inštumentálna verzia známej piesne Horehronie slovenskej speváčky Kristíny. Pre samotný spot motív upravil autor hudby Martin Kavulič.
„Becherovka bola vždy česká aj slovenská. Je skrátka naša – a je tu, aby nás spájala. Tento fakt sme sa v novom spote rozhodli podčiarknuť symbolickým spojením karlovarskej Becherovky s magickým hudobným podkladom Horehronia,“ hovorí Veronika Wimmerová.
Nový spot si môžete pozrieť aj tu:
--------
Jan Becher – Slovensko / Pernod Ricard
Spoločnosť Jan Becher Slovensko, ktorá je súčasťou nadnárodného koncernu Pernod Ricard, v súčasnosti distribuuje viac ako 30 známych svetových značiek alkoholu. Patrí medzi nich napr. Becherovka, Becherovka Lemond, Absolut, Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Kahlúa, Malibu, Jacob´s Creek, Graffigna, Champagne Mumm, Perrier-Jouët, prémiový likér Cordial, aperitív KV 14 a mnohé ďalšie.