Čistá a jednoduchá vôňa s nádychom sviežeho vetra
Táto jedinečná vôňa pre mužov i ženy je plná okúzľujúcich kontrastov - osviežujúcu morskú vodu pri prvom privoňaní jemne akcentujú starostlivo vybrané plody citrusov. Potom sa vôňa rozvinie ako divoký silný vietor z otvoreného mora, ktorý sa ženie vetvami cyprusov, borovíc a trsmi rozmarínu. Nakoniec sa doznievajúca spŕška morskej vody upokojí do vône cédrového dreva a pižma.
hlava: Citrón, mandarínka
srdce: Borovica, cyprusy a rozmarín
základ: Cédrové drevo, pižmo a biela ambra
Toaletná voda More & Vietor, 75 ml, cena: 55 eur
Toaletná voda je doplnená radom troch ďalších osviežujúcich výrobkov:
- Sprchový gél More & Vietor, 175ml, cena: 13,50 eur
- Telové mlieko More & Vietor, 175ml, cena: 19 eur
- Balzam po holení More & Vietor, 75 ml, cena: 25,50 eur
Kolekcia More & Vietor bude v predaji od 5. júna 2014.
Skutočný príbeh mesta parfumov Grasse
Výberom znamenitých ingrediencií do kolekcie Grasse L`OCCITANE nadväzuje na remeselnú tradíciu skúsených parfumérov, ktorí v mestečku Grasse po viac ako 300 rokov budovali medzinárodný ohlas tohto hlavného svetového centra parfumérstva.
Tvorkyňa parfumov L`OCCITANE do kolekcie Grasse vyberá len najušľachtilejšie prísady dovezené od pestovateľov z blízkych i vzdialených krajín a združuje ich do unikátnej kombinácie vôní - jednou z nich je práve aktuálny rad More & Vietor.
O značke L’Occitane
Značku L’OCCITANE založil Olivier Baussan v Haute - Provence v roku 1976. Od svojho vzniku má L’OCCITANE silné väzby s týmto regiónom a hlavne s prírodou. Zloženie a vône produktov sa silne inšpirujú životným štýlom v Stredomorí tak, aby svojim zákazníkom prinášali pocity relaxácie a potešenia. Zloženie produktov je z veľkej časti prírodné podľa zásad fytoterapie a aromaterapie. Pri vývoji výrobkov sa L’OCCITANE snaží umelé látky nahrádzať tými na prírodnej báze všade, kde je to možné. Napríklad využíva rastlinné oleje miesto petrochemických, pretože prírodné ľahšie prenikajú do štruktúr pleti. Značka L’OCCITANE sa navyše rozhodla dodržiavať prísne zásady s cieľom postupne znižovať dopady svojej výroby na životné prostredie. V rámci eco dizajnu si L’OCCITANE vyberá materiály, ktoré menej zaťažujú prírodu alebo pochádzajú z už recyklovaných zdrojov.