„Žiaľbohu, územné konanie sa nám nepodarí dotiahnuť skôr ako v decembri, čo je trochu na škodu. Keby zjazdovka bola v prevádzke už túto sezónu, už by rozšírila možnosti lyžovania vo Vysokých Tatrách,“ uviedol technický riaditeľ 1. tatranskej Ján Gavalier. Nová zjazdovka bude na západ od existujúcej lyžiarskej trate zo Soliska. „Filozofia je taká, aby sa z nej dalo dostať na ostatné lyžiarske trate v spodnej časti – Interski a Esíčko,“ doplnil J. Gavalier. Na novej zjazdovke bude aj nová lanovka. Dĺžka zjazdovky by mala byť 1 300 metrov, s napojením na existujúce Esíčko 1 500 metrov. Celá trať bude technicky zasnežovaná. Gavalier sľubuje, že nová zjazdovka bude lepšia ako existujúca zo Soliska. Nová lyžiarska trať s lanovkou by mala byť plne k dispozícii až budúcu lyžiarsku sezónu.
Na budúcu sezónu plánujú významnejšie zmeny aj Tatranské lanové dráhy. Na budúci rok chcú TLD začať s úpravou a rozšírením existujúcej zjazdovky zo Štartu do Tatranskej Lomnice. Práve táto zjazdovka bola vo Vysokých Tatrách otvorená pre verejnosť ako posledná koncom 70. rokov. Na budúci rok sa začne aj s výstavbou vodnej nádrže pre zasnežovanie strediska Jamy v Tatranskej Lomnici a výmenou sedačkovej lanovky zo Skalnatého plesa do Lomnického sedla. Údolná stanica novej štvorsedačkovej lanovky bude na úrovni stanice kabínkovej lanovky na Skalnatom plese, čo uľahčí prístup lyžiarom na najvyššie položenú zjazdovú trať na Slovensku.
Najväčšou tohtoročnou investíciou Tatranských lanových dráh je výmena vozňov Pozemnej lanovky zo Starého Smokovca na Hrebienok. Výmena vozňov a čiastočná rekonštrukcia údolnej stanice pozemnej lanovky bude stáť približne 250 mil. korún. Nová lanovka bude v prevádzke od 22. decembra.